سایبان برقی

شركت سايبان متين، توليدكننده و فروشنده بهترين كيفيت سايبان برقي با قيمت ارزان و با كيفيت ايده آل سايبان مغازه سايبان مغازه توليد و فروش بهترين كيفيت سايبان برقي مغازه با قيمت ارزان و كيفيت ايده آل سايبان پاركينگ سايبان پاركينگ ماشين توليد و فروش بهترين كيفيت سايبان پاركينگ ماشين با قيمت ارزان و كيفيت ايده آل سايبان متحرك سايبان متحرك توليد و فروش بهترين كيفيت سايبان متحرك با قيمت ارزان و كيفيت ايده آل

دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

سایبان برقی

۹ بازديد

 

در ابتدا سایبان ها به وسیله پلاستیک و چوب ساخته می شدند که تنظیم آن ها کار سختی بود. اما در حال حاضر سایبان ها با تکنولوژی پیشرفته تر و به کمک نیروی برق کار می کنند که عملکرد آن ها بسیار بهتر از نمونه های قدیمی است.

 

در این مقاله تمام نکات مربوط به سایبان برقی از جمله انواع آن و قیمت سایبان های برقی را به شما خواهیم گفت:

 

سایبان برقی چیست؟

سایبان برقی، سیستمی است که دارای یک پوشش متحرک می باشد. این پوشش به کمک جریان برق بالا و پایین می شود و اندازه های آن قابل تغییر است. سایبان های برقی ممکن است به صورت تا شو و یه با صورت چتری باشند ولی در هر نوعی از این سایبان ها انرژی باز و بسته شدن سایبان به کمک نیروی برق تامین می شود.

 

قیمت سایبان برقی

قیمت سایبان های برقی با توجه به مدل و نوع آن ها متفاوت است. هر یک از انواع سایبان ویژگی های منحصر به فردی دارند که باعث تفاوت قیمت آن ها با سایبان های دیگر می شود.

اولین عاملی که روی قیمت سایبان برقی تاثیر می گذارد نوع آن است. سایبان ها به دو دسته برقی و کالسکه ای تقسیم می شوند که در ادامه درباره آن ها توضیحات کاملی را ارائه خواهیم داد. اسکلت به کار رفته در ساخت سایبان و پارچه ای که از آن در ساخت سایبان استفاده شده است نیز اهمیت بسیار بالایی دارد.

 

سایبان های برقی دارای یک موتور توبلار هستند که باعث می شود هزینه بالاتری را نسبت به سایبان های دستی برای خرید آن ها بپردازید. به جز قیمت موتور مورد استفاده در ساخت سایبان های برقی، مواد و متریالی که در ساخت بدنه این سایبان ها به کار می رود نیز کیفیت بالا تری دارد که هزینه بیش تری را نیز به دنبال خواهد داشت. سایز سایبانی که خریداری می کنید، ارتباط مستقیمی با هزینه آن دارد. سایز بزرگ تر باعث استفاده از متریال بیش تر و قیمت بالا تر خواهد بود.

 

نحوه عملکرد سایبان برقی

نحوه عملکرد سایبان های برقی تا ح زیادی به نحوه باز و بسته شدن درب اتوماتیک پارکینگ ها شباهت دارد و از یک مکانیسم در آن ها استفاده می شود.

در سایبان های برقی، اجزای مختلف از جمله پروفیل های فلزی با کمک یراق الات و جک های پنوماتیکی به هم متصل می شوند. روی این اجزا یک لایه پوشش قرار گرفته است که ممکن است از جنس های مختلفی درست شده باشد.

وقتی سایبان باز می شود این پوشش روی محیط قرار می گیرد و زمانی که لازم است می توانید آن را ببندید. می توان با ریموت کنترلر باز و بسته شدن سایبان را کنترل کرد و روی درجه های مختلفی گذاشت. مثلا ممکن است لازم باشد که زاویه سایبان را از ۱۵ درجه به ۴۵ درجه تغییر دهید که با کمک ریموت کنترل این حالت امکان پذیر است.

بعضی از سایبان ها نیز اتوماتیک هستند که با توجه به سنسور هایی که دارند تابش آفتاب را شناسایی کرده و روی درجه مناسب تنظیم می شوند.

 

 

منبع: سایبان متین

 

https://sayebanmatin.com

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.